komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę dla dzieci
Sala zabaw dla dzieci Piratki w Galerii Młociny to miejsce stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży,. Znajduje się na poziomie +1, obok Action.

MR.DIY otwiera kolejny sklep – tym razem w Gemini Park Bielsko-Biała
9 kwietnia w Gemini Park Bielsko-Biała został otwarty dla klientów sklep MR.DIY. Nowy sklep o powierzchni blisko 580 mkw. został zlokalizowany na pierwszym piętrze obiektu.

[BADANIE]: Blisko 46 proc. Polaków chce oszczędzać na świątecznych wydatkach
W tym roku prawie 46% Polaków zamierza ciąć wielkanocne wydatki względem zeszłorocznych. Obecnie tylko niespełna 35% rodaków nie chce zaciskać pasa.

P.A.NOVA zakończyła 2024 rok nowymi inwestycjami
P.A. NOVA w ubr. wygenerowała zysk netto w wysokości 22,4 mln zł, przy przychodach na poziomie 284 mln zł. W ub.r. firma m.in. rozpoczęła budowę parku handlowego w Nysie oraz marketu Leroy Merlin.

Nuvalu Polska rozpoczyna działalność pod nową marką Coldwell Banker
Nuvalu Polska dołącza do struktury amerykańskiej grupy i będzie kontynuować rozwój biznesu pod nowymi markami na polskim rynku: Coldwell Banker Poland oraz Coldwell Banker Commercial Nuvalu.

CPIPG: VIVO! Lublin z coraz atrakcyjniejszą ofertą fashion
Od 10 kwietnia klienci VIVO! Lublin mogą skorzystać z oferty nowego salonu z biżuterią Bijou Brigitte. Sklep o powierzchni 54 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0.

Apsys: Posnania z coraz dłuższa listą najemców
Do grona najemców Posnanii dołączyła naleśnikarnia BLIN oraz koncept Balloons & Flowers Bar. Ponownie swoje podwoje dla klientów otworzył salon PANDORA. Drugi salon w galerii otworzyła zaś marka YES.

Woolworth otworzył 50. sklep na rynku polskim
Woolworth konsekwentnie kontynuuje ekspansję w Polsce. Na Bielanach Wrocławskich został otwarty 50. sklep sieci. Mieści się on w centrum handlowym Aleja Bielany.

#scf2025spring: 25 prezentacji i wywiadów – cała część konferencyjna już na YouTube i Linkedin
Dwudniowa konferencja była integralną częścią targów #scf2025spring. Na scenie pojawiło się aż 25 gości, którzy mówili o kluczowych wyzwaniach stojących przed rynkiem centrów handlowych w Polsce.

Jędrzej Wittchen: naszym celem jest powrót na ścieżkę wzrostu
Skonsolidowane przychody Grupy WITTCHEN wyniosły w 2024 roku 454,2 mln zł. To wynik o 2,8% mniejszy od rekordowej sprzedaży z 2023 roku. Celem zarządu na 2025 rok jest powrót na ścieżkę wzrostów.

LPP: aplikacja Sinsay dostępna jest już na 11. rynkach
Aplikacja Sinsay po niedawnym debiucie w Niemczech i Grecji, weszła na kolejny rynek - Włochy. To 11. rynek z aplikacją Sinsay. Marka zapowiada też jej debiut na Litwie.

Kaufland Marketplace planuje wejście na kolejne rynki europejskie
Kaufland Marketplace w mniej niż rok od startu przyciągnęła już 3000 sprzedawców i miliony klientów. Teraz wkracza na kolejne europejskie rynki. Do obsługiwanych krajów dołączą Francja i Włochy.