komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Libero z coraz atrakcyjniejszą ofertą
Galeria Libero rozwija swoją ofertę handlową i wzbogaca listę najemców. Swoją wyspę otworzyła marka Patsi. Klienci znajdą tam biżuterię dla kobiet i dziewczynek.
Tchibo otworzyło w Warszawie swój największy outlet
Tchibo rozszerza sieć outletów w Polsce. W Warszawie został otwarty największy sklep tego typu. Nowy lokal łącznie zajmuje prawie 500 mkw. powierzchni, z czego ponad 300 mkw. zajmuje sala sprzedaży.
[RAPORT] JLL, Trei Real Estate Poland: wzrasta popularność parków handlowych
Do końca I połowy br. łączna powierzchnia nieruchomości handlowych w Polsce wyniosła 17,3 mln mkw. Z tego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
RTV Euro AGD kontynuuje ekspansję sklepów stacjonarnych
W październiku RTV Euro AGD otworzy swoje pierwsze sklepy w trzech nowych miastach - Limanowej, Wolsztynie i Tarnobrzegu. Tym samym sieć posiadać będzie 337 salonów sprzedaży w 228 miastach w Polsce.
NEINVER: Outlety FACTORY z kolejną edycją autorskiej akcji dla klientów
17 października ruszy Jungle Night, czyli wyjątkowy wieczór zakupów. Na sześć godzin outletowe ceny w FACTORY zostaną dodatkowo obniżone o 50 procent.
Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet
Wrocław Fashion Outlet nieustannie wzbogaca swoją ofertę. 18 i 19 października zostanie tam otwarty pop-up Von Schpargau. Klienci będą mogli tam nabyć antyki.
Zmiana na kluczowym stanowisku w Grupie Allegro
Roy Perticucci przejdzie ze stanowiska prezesa do roli specjalnego doradcy Grupy Allegro. Planowana zmiana nastąpi w dniu 26 czerwca 2025 roku, kiedy to powinno odbyć się WZA Grupy Allegro.
Apsys: litewska sieć Candy POP otwiera w Posnanii swój 5. sklep w Polsce
Wydłuża się lista najemców Posnanii. Piąty sklep w Polsce i drugi poza Warszawą otworzyła sieć Candy POP Sklep znajduje się na parterze galerii i zajmuje blisko blisko 100 mkw.
Liczba klientów Zalando przekroczyła 50 milionów
Zalando podniosło swoje całoroczne prognozy finansowe, ponieważ strategia ekosystemu pozwoliła firmie uchwycić rosnący popyt konsumencki w III kw. Liczba aktywnych klientów przekroczyła 50 milionów.
Xtreme Fitness Gyms nagrodzone za innowację technologiczną
Xtreme Fitness Gyms zdobyło wyróżnienie w plebiscycie Franchise Brands with Impact 2024. Nagrodę tę przyznano za program 10XTraining – innowacyjne rozwiązanie technologiczne.
Netto chce mieć w Polsce 1000 sklepów do końca 2028 roku
Sieć Netto liczy ponad 660 placówek na terenie całego kraju, Najnowsze plany ekspansji zakładają, że zostanie rozbudowana do 1000 sklepów do końca 2028 roku.
Ponad 30% przychodów IKEA Retail w Polsce generuje e-commerce
IKEA Retail Polska w roku finansowym 2024 sprzedała 5 milionów produktów więcej niż w roku ubiegłym. W całości przychodów kanał online osiągnął udział 34,5%.