

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mex Polska podpisała umowy na dwie nowe lokalizacje, które będą miały swoje otwarcie już w I kwartale 2024 roku. Kolejna Pijalnia Wódki i Piwa oraz Chicas&Gorillas, bo o nich mowa, tym razem powstaną w samym centrum Katowic, przy ulicy Mariackiej.
Dino Polska zawarło ze spółką eZebra. pl przedwstępną warunkową umowę sprzedaży udziałów i umowę wspólników, na podstawie której Dino Polska nabędzie 75 proc. udziałów w eZebra. pl. Cena za udziały wyniesie około 61 mln zł
Zalando wprowadza ZEOS umożliwiając markom i detalistom zarządzanie ich sprzedażą wielokanałową w Europie za pomocą jednej, zintegrowanej platformy. Wśród marek, które uczestniczą w tym pilotażu jest Kazar.
Michał Masztakowski, ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości komercyjnych, objął stanowisko Head of Retail Agency Poland w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield.
Marka Lee Cooper, właśnie otworzyła swój nowy salon w Bielsku-Białej. To wydarzenie jest nie tylko okazją do zakupów, ale również doskonałą okazją do odkrycia historii tej marki i jej połączenia z autentycznym duchem dżinsowej mody.
Nasza strategia opiera się na multikanałowym rozwoju. Celujemy w duże ośrodki miejskie i różnorodne, prestiżowe przestrzenie - mówi Maciej Gajkowski, dyrektor sieci Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce
13 października otwarty został Grodzisk Sfera Park, największy obiekt handlowy w regionie Grodziska Mazowieckiego. Gości, którzy jako pierwsi odwiedzili Sfera Park, przywitano specjalnymi ofertami promocyjnymi i atrakcjami.
Warszawska Domoteka, czyli największe w Polsce centrum designu, podpisała umowę z marką Primavera Furniture, cenionym polskim producentem mebli klasy premium. Umowa między podmiotami została podpisana na okres 7 lat.
Choć święta dopiero za kilka tygodni, w niektórych sklepach już czuć świąteczny klimat. Dla handlowców to czas gorączki, bo niektórzy zarabiają nawet 1/3 rocznych przychodów. 96 proc. klientów zaczyna szukać inspiracji w październiku i listopadzie.
Klépierre, europejski lider centrów handlowych, prezentuje nową linię kreatywną „Zawsze coś do odkrycia” w kampaniach komunikacyjnych skierowanych do klientów w ponad 100 swoich centrach handlowych. W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 galerii.
Największa polska sieć drogerii – Drogerie Jawa, świętuje otwarcie kolejnego sklepu. Inauguracja jest efektem ciągłego zaangażowania w zwiększanie zasięgu sieci na krajowym rynku. Uruchomienie 76. salonu stanowi ważny krok w długoterminowej strategii rozwoju.
Do grona najemców krakowskiego Parku Handlowego Zakopianka dołączyła VENEZIA. Podpisana została również umowa z siecią restauracji Burger King, dzięki czemu Park Handlowy Zakopianka, zarządzany przez EPP, osiągnął 100% poziom najmu.