komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W dłuższej perspektywie czasowej, jako Zarządca Manufaktury – czołowego centrum handlowo-usługowo-rozrywkowego – liczymy na przynajmniej częściowe przywrócenie niedziel handlowych - mówi Sławomir Murawski, Apsys, Dyrektor Manufaktury.
Retail osiąga lepsze wyniki, gdy oferuje produkty odzwierciedlające to, czego chcą kupujący. Ocena tych oczekiwań nie powinna bazować na subiektywnych przesłankach - pisze Anna Szmeja, Prezes Zarządu, Retail Institute.
W miniony weekend, sieć Drogerie Jawa świętowała otwarcie swojego ósmego w ciągu ostatnich 12 miesięcy salonu sprzedaży. Firma realizuje założoną strategię dynamicznego rozwoju i umacnia swoją pozycję na polskim rynku.
Sieć restauracji SPHINX, należąca do Sfinks Polska, powiększyła się o nowo otwarty lokal na poznańskich Ogrodach. ory miał tu swoją restaurację pod innym szyldem, ale postanowił dołączyć do sieci SPHINX.
Nowe badanie przeprowadzone przez Primark wykazało, że sklepy stacjonarne w Polsce skorzystają na świątecznej frekwencji, a 6 na 10 (60%) kupujących stwierdziło, że w tym roku najprawdopodobniej zrobi świąteczne zakupy stacjonarnie.
5 grudnia 2023 roku nastąpiło oficjalne otwarcie Parku Handlowego Atut Myszków. Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w mieście na powierzchni 11 tys. mkw. GLA zgromadził lokale handlowo-usługowe znanych i popularnych marek.
Jak wynika z najnowszego badania konsumenckiego, przeprowadzonego dla Vinted przez agencję badawczą Stem Mark w listopadzie 2023*, obecnie Polacy kupują używane rzeczy dość regularnie, zarówno w Internecie, jak i w sklepach stacjonarnych.
Marka KiK właśnie osiągnęła kolejny etap rozwoju w Polsce. W Rabowicach pod Swarzędzem zostało otwarte pierwsze w Polsce Centrum Dystrybucji, które będzie obsługiwać wyłącznie tę sieć sklepów. Obiekt ma powierzchnię 40 000 mkw
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że inflacyjny wzrost obrotów nie oznacza zwiększenia dochodów najemców w galeriach handlowych. Co więcej – szybko rosnące koszty przewyższają wskaźniki wzrostu cen w Polsce.
Konieczność umiejscowienia restauracji Pink Sushi w galeriach wynika z naszej specyfiki działania. Ważne jest też to, aby lokal znajdował się w tej części galerii, która generuje dużo ruchu
Będący częścią inwestującej w nieruchomości M Core - LCP Properties nabył kolejną działkę z już przyznanym pozwoleniem na budowę, tym razem w Olsztynie i oficjalnie ogłasza start parku handlowego pod marką M Park.
W połowie listopada LPP uruchomiło nową aplikację mobilną, tym razem dla marki Mohito. Podobnie jak jej poprzedniczki w Reserved i Sinsay, już w pierwszych tygodniach działania zdobyła uznanie klientów.