komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[WYWIAD] Piotr Mierzwa, Intersport Polska: Mamy bardzo spokojny i uporządkowany plan na rozwój
Planujemy otwierać w ciągu najbliższych 2-3 lat po 2 do 4 sklepów rocznie. Wydaje nam się, że to jest bardzo spokojny, realny i uporządkowany plan na rozwój. Nie wykluczamy jeszcze otwarć w aglomeracji warszawskiej. Planujemy rozwijać się na tę chwilę w miastach mających powyżej 100 tysięcy mieszkańców.…

Rossmann wprowadza nowe technologie
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wspiera klientów w zakupach e-commerce. Inteligentne wózki, wirtualna asystentka czy skrytki do odbioru zakupów rozpoznające klienta na podstawie jego twarzy – takie rozwiązania testuje w swoim „laboratorium” Centrum Informatyczne Rossmanna. – Miasto Łódź stawia na rozwój technologii…

Wojciech Buczkowski, Komputronik: Zakończyliśmy restrukturyzację i wzmocniliśmy pozycję na rynku
Prawomocny wyrok Sądu zakończył postępowanie sanacyjne Komputronik S.A. Po wielu miesiącach intensywnych działań czołowa polska marka wraca na ścieżkę stabilnego rozwoju i wzmacnia swoją pozycję na rynku. „Od samego początku byliśmy zdeterminowani do tego, żeby jak najszybciej przeprowadzić proces restrukturyzacji i zapewnić stabilny…

Mallson: CARRY w Galerii Bawełnianka w Bełchatowie
Do grona najemców Galerii Bawełnianka dołączyła polska sieć salonów modowych Carry. Będzie to jedyny sklep tej marki w mieście i zajmie pow. ok. 700 mkw. Galeria Handlowa Bawełnianka mieści się w sercu miasta, na terenie dawnych Bełchatowskich Zakładów Przemysłu Bawełnianego. W obiekcie znajdować…

SONDAŻ: Ponad 63 proc. Polaków nie wierzy, że w tym roku nastąpi spadek cen żywności w sklepach
Obecnie 36,6% dorosłych Polaków nie wierzy w to, że ceny żywności w sklepach w ogóle zaczną spadać. Z kolei 26,7% konsumentów jest przekonanych, że w tym roku to nie nastąpi. I to są dwa najczęściej wyrażane w społeczeństwie poglądy. Zdecydowana mniejszość badanych oczekuje, że codzienne zakupy potanieją w perspektywie 4-6 bądź…

W 2022 roku Biedronka otworzyła 157 nowych sklepów
Przychody grupy Jeronimo Martins, właściciela sklepów Biedronka i Hebe, w IV kwartale 2022 roku wyniosły 6,99 mld euro, czyli wzrosły 23 proc. rdr W całym 2022 roku przychody wyniosły 25,385 mld euro, co oznacza wzrost o 21,5 proc. rdr. Przychody…

Rok pełen nowości w galeriach Klépierre
W 2022 roku centra handlowe Klépierre poszerzyły swoją ofertę o kolejne marki, a wybrane sklepy pojawiły się w nowej odsłonie. Natomiast wśród licznych atrakcji dla klientów nie zabrakło konkursów, promocji i specjalnych wydarzeń. W galeriach przeprowadzone zostały również inicjatywy charytatywne, do których mogli przyłączyć…

Adam Małysz ambasadorem LANCERTO
Adam Małysz, jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich sportowców w historii, został ambasadorem LANCERTO – polskiej marki odzieży premium. Choć Adam Małysz karierę sportową zakończył ponad sześć lat temu, to pod względem ubioru były skoczek narciarski i kierowca rajdowy większości…

Komputronik ma nowy sklep internetowy
Komputronik, jeden z czołowych dystrybutorów elektroniki w Polsce, wdrożył nową wersję swojego sklepu internetowego. Strona wyróżnia się nowoczesnym layoutem graficznym, zawiera nowe funkcjonalności oraz poprawiony UX. „Nowa wersja naszego sklepu to efekt kilku miesięcy intensywnych prac, w które zaangażowane było…

Magdalena Frątczak, CBRE: Polacy wrócili na zakupy i wydają więcej niż przed pandemią
Początek roku pod znakiem COVID-19, ale już kolejne miesiące z wynikami wyższymi niż w 2019 roku i to pomimo wojny oraz inflacji – tak można podsumować 2022 rok w sektorze handlowym. – pisze Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE. Klienci masowo ruszyli na zakupy, stąd odwiedzalność…

[RAPORT] C&W: Rynek handlowy w cieniu rekordowych kosztów eksploatacji
Z jednej strony presja na wzrost stawek czynszów i rosnące koszty budowy, z drugiej – coraz większa koncentracja na temacie ESG i repozycjonowaniu budynków komercyjnych. Dynamika zmian na rynku nieruchomości sprawia, że duża grupa inwestorów spogląda na 2023 rok z pewną dozą niepewności. Czy jednak jest…

Grupa Pepco: Prawie 30 proc. wzrost przychodów
Przychody Grupy Pepco za I kwartał wyniosły 1 654 mln euro, co oznacza wzrost przychodów rok do roku („YoY”) o 27% przy stałym kursie walutowym i o 24% przy uwzględnieniu kursów rzeczywistych. Wzrost w I kwartale wg porównywalnej bazy „like-for-like” (LFL) wyniósł 13,0% rok do roku,…