

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Epidemia miała znaczący wpływ na całą gospodarkę, w tym również na branżę kosmetyczną. W ciągu ostatnich lat obserwujemy zmieniające się nawyki i upodobania wśród konsumentów zarówno w kwestii wyboru produktów, ale także i samego sposobu dokonywania zakupów. Nasze drogerie wygrywają właśnie swoją elastycznością…
Robiąc zakupy w internecie Polacy wolą kupować w marketplace’ach niż w sklepach marki – wynika z badania „E-kanały sprzedaży – preferencje – czy wolisz kupować w marketplace czy w sklepie marki?” – zrealizowanego na zlecenie Arvato Supply Chain Solutions przez ARC Rynek i Opinia. Report dostępny…
W 2021 roku Berlin Döner Kebap otworzył drugi w swojej historii, po Gorzowie Wielkopolskim, projekt drive thru. Tym razem pojawił się on w Szczecinie, obok Ronda Hakena. Kolejny, wolnostojący lokal sieci, to odpowiedź na sytuację związaną z rynkiem w czasie pandemii. Szybka obsługa, bez wychodzenia…
W ciągu 18 miesięcy rosło zapotrzebowanie na przestrzeń operacyjną, konieczne były zmiany w podejściu do zapasów i zwrotów produktów oraz rozwój technologii. Eksperci CBRE analizują kluczowe trendy, z którymi mieliśmy do czynienia oraz te, które jeszcze przed nami. – Obostrzenia, z którymi mierzył się handel stacjonarny…
To jest wydarzenie dekady, a może nawet dwudziestolecia – tak nawiązanie współpracy z polską firmą przez Newmark, jedną z największych na świecie firm doradczych świadczących usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, komentuje Piotr Kaszyński, Partner Zarządzający Newmark Polska. W ostatnim czasie zespół ekspertów Cresa Polska…
Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek. Od września 2021 r. Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F…
Castorama, największa w Polsce sieć sklepów typu Home Improvement, prowadząca sprzedaż produktów budowlano-wykończeniowych przez internet oraz w 90sklepach stacjonarnych na terenie kraju, wybrała nowoczesny obiekt logistyczny 7R Park Łódź East I. Łączna powierzchnia, jaką zajmie najemca to ponad 36000mkw. Budynek w kompleksie…
Moda na sport to bardzo dobra wiadomość! Rosnąca świadomość społeczeństwa w zakresie sprawności fizycznej wspiera rynek produktów sportowych. W związku z tym jesteśmy optymistycznie nastawieni do najbliższych kilku miesięcy. Rok 2022 wygląda obiecująco. Patrząc na obecne tendencje sprzedażowe oraz badania rynku spodziewamy się…
Szacuje się, że roczna stopa wzrostu e-commerce do 2025 roku wyniesie w skali globalnej średnio 6,29 proc.. W niektórych regionach wskaźnik ten może wynieść powyżej 10 proc. W 2022 roku przychody ze sprzedaży internetowej wzrosną do 6,54 mld USD, w porównaniu z 3,53 mld…
Najwyższej jakości skóry, nowoczesne technologie i zrównoważony rozwój – tak można opisać filary duńskiej marki obuwniczej i galanteryjnej Ecco, która otworzyła swój butik w Manufakturze. Nowy lokal jest jednym z pierwszych w Polsce zrealizowanych według najnowszego konceptu marki – Prime. Ecco od lat…
Na nasze plany jeszcze cały czas rzutuje kwestia niepewności związanej z epidemią. Generalnie jako minimum zakładamy powrót do sprzedaży w restauracjach porównywalnych na poziomie 2019 roku. Dodatkowo chcemy postawić oczywiście na rozwój franczyzy. Myślę, że jesteśmy w stanie zbliżyć się do obrotów z 2019 roku…
Genesis Property przygotowuje kolejną inwestycję, tym razem w Żninie (woj.kujawsko-pomorskie) przy ul. Klemensa Janickiego. Na terenie o powierzchni ok. 1,5ha inwestor planuje budowę parku handlowego o powierzchni ok.5.000m2 z 140 miejscami parkingowymi. W obiekcie będzie znajdować się 9 lokali o powierzchniach od 150m2 do 1100m2.…