komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[BADANIE] Dotykačka: branża gastronomiczna odrabia straty
Eksperci firmy Dotykačka przeanalizowali dane statystyczne biznesów z sektora HoReCa, aby sprawdzić, jak firmy działające w branży gastronomicznej radziły sobie w trzecim kwartale 2021 roku. Okazuje się, że lipiec, sierpień i wrzesień były miesiącami z najwyższymi wzrostami we wszystkich segmentach branży HoReCa,…
[WYWIAD] Wojciech Wieroński, MediaMarktSaturn Polska: jesteśmy europejskim liderem sprzedaży omnichannel
W mijającym roku rozpoczęliśmy program optymalizacji powierzchni niektórych sklepów, bo okazało się, że niektóre z nich były za duże w kontekście szybszego rozwoju e-commerce w dobie pandemii. Przed pandemią kanał internetowy stanowił 15-20 procent w sprzedaży całkowitej. Obecnie jest to prawie 1/3 sprzedaży na całym rynku,…
Jerzy Tymofiejew, Netto: zbliżamy się do 600 sklepów
Bilans roku 2021 w Netto robi wrażenie: 200 nowo otwartych sklepów, w tym 188 powstałych w procesie konwersji Tesco, dwa nowe centra dystrybucji, blisko 40 placówek z kasami samoobsługowymi, prawie 600 sklepów funkcjonujących na koniec roku. 30 grudnia zostanie otwarty…
Biedronka zamyka 2021 rok otwarciem 50 nowych sklepów
Grudzień jest zawsze niezwykle intensywnym miesiącem w sieci Biedronka. Podobnie było i w tym roku. Sieć otworzyła w grudniu 40 nowych placówek, kolejne 10 ruszyło przed samym Sylwestrem. Ostatni kwartał 2021 r. jest dla Biedronki pełen wyzwań. Pod koniec października sieć otworzyła…
[ANALIZA] Marcin Rutkowski, merce.com: rok pod znakiem inwazji nowych projektów
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat – pisze Marcin Rutkowski, Brand…
Sushi Kushi podpisała 11 nowych umów najmu
Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi w 2021 roku podpisała 11 umów na nowe restauracje. Jak podała sieć, sprzedaż w tym roku wzrosła o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu. – Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi…
Sieć ABC ma już ponad 500 sklepów w nowym koncepcie
Otwarcie 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie obyło się w grudniu tego roku. Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 roku. Sklepy zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują najwyższe standardy, dopasowane do obecnych trendów rynkowych. Proces zmian…
Lee Cooper w Manufakturze, czyli debiut na łódzkim rynku
Najwyższej jakości dżins, klasyczne kurtki i koszule, a do tego modne akcesoria – tak w największym skrócie można opisać ofertę nowego najemcy Manufaktury, Lee Cooper’a, który niedawno otworzył swój pierwszy łódzki butik. Działająca na polskim rynku od prawie 30 lat marka, w swoich kolekcjach…
Tape à l’oeil w Polsce już tylko online
Tape à l’oeil już w listopadzie tego roku zapowiedziała, że z końcem roku zamknie wszystkie stacjonarne sklepy w Polsce. I tak się stało. Francuska sieć z ubraniami dla dzieci pozostaje jednak dostępna w kanale online. Ostatnie 4 stacjonarne sklepy zostały zamknięte 24 grudnia…
Store-in-the-store: Żabka Nano wskoczyła do Decathlona
W sklepie Decathlon w Piasecznie została otwarta pierwsza bezobsługowa Żabka Nano, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy bez kolejek. Sieci nawiązały współpracę, aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort szybkich zakupów. Testowany koncept różni się od dotychczas otwieranych placówek autonomicznych…
Nowa restauracja w Centrum Handlowym Auchan Sosnowiec
Centrum Handlowe Auchan Sosnowiec wzbogaca swoją ofertę gastronomiczną. 22 grudnia do grona najemców obiektu dołączyła restauracja Ha-Long serwująca dania kuchni azjatyckiej. Właścicielem Centrum Handlowego Auchan Sosnowiec jest Ceetrus Polska, a za jego komercjalizację odpowiada Nhood Polska. Centrum Handlowe…
[Opinia]Yoram Reshef, Blue City: centra handlowe mają się coraz lepiej
Pandemia, kolejne lockdowny, trudna sytuacja najemców, brak rządowego wsparcia dla wynajmujących, funkcjonowanie w „najwyższym reżimie sanitarnym” i związane z tym restrykcje, niepewność związana z brakiem planu odmrażania gospodarki, to rzeczywistość centrów handlowych w 2021 roku – mijający rok ocenia Yoram Reshef,…