komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Flagowy salon Orange w Szczecinie ruszył w Galaxy
W należącym do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy w Szczecinie działa już salon sieci Orange. Najemca przeniósł się do ponad dwukrotnie większego lokalu na drugim piętrze. Na 106 mkw. klienci znajdą jeszcze większy asortyment, w tym duży wybór najnowszych modeli smartfonów, smartwatchów i akcesoriów…
Nowa Stacja łączy ludzi przy wigilijnym stole
W weekend poprzedzający Święta Bożego Narodzenia w centrum handlowo-rozrywkowym Nowa Stacja odbyła się Wigilia po sąsiedzku. W tym dniu, w bożonarodzeniowej atmosferze, można było kupić oryginalne prezenty od lokalnych rzemieślników, wesprzeć potrzebujące zwierzaki, samodzielnie przygotować świąteczne ozdoby oraz wspólnie pośpiewać kolędy. Wysoka…
Nectar Bath Treats wybiera Polskę na swój pierwszy salon w Europie
W Polsce otwarto pierwszy w Europie salon Nectar Bath Treats. Wywodząca się z Las Vegas amerykańska marka otworzyła się w Magnolia Park we Wrocławiu. Dla Nectar Bath Treats to początek szerszej ekspansji poza kontynentem amerykańskim. Planuje otworzyć podobne sklepy w Dubaju i na Hawajach. …
Biedronka podnosi pensje w sklepach i centrach dystrybucyjnych
Od 200 do 250 zł – to skala wzrostu miesięcznych wynagrodzeń pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych sieci Biedronka od 1 stycznia 2022 roku. Najbardziej zwiększą się płace na stanowisku sprzedawca-kasjer. Podwyżki to kolejna dobra wiadomość dla pracowników sieci ogłoszona w krótkim czasie po specjalnych…
[WYWIAD] Magdalena Kowalewska, Immofinanz: STOP SHOP-py tylko w miastach od 15-20 tysięcy mieszkańców
Wskaźniki footfall-u w centrach handlowych VIVO! rosną nieco wolniej niż w parkach handlowych, ale obserwujemy regularny progres w ich odbudowywaniu. Centra konsekwentnie wzmacniają też poszczególne kategorie tenant-mix, a organizowane obecnie eventy z serii tzw. „bezpiecznej rozrywki” i akcje posprzedażowe są kolejnymi elementami budującymi…
Pasaż Kępiński uatrakcyjnią sklepy marek Grupy LPP
Komercjalizacja parku handlowego dla Kępna i okolic nabiera tempa. TUF RE doszło do porozumienia z sieciami Sinsay, Cropp i House, dzięki któremu około 2000 m.kw. GLA powierzchni najmu w Pasażu Kępińskim zostanie przeznaczona dla tych marek. – Po naszej ostatniej informacji związanej z zawarciem…
Duży Ben jest jeszcze większy
Największa sieć marketów alkoholowych w Polsce – Duży Ben – umacnia pozycję lidera na krajowym rynku. Najnowszy sklep otworzył się właśnie w Warszawie i jest to już 23. placówka w województwie mazowieckim. Należąca do Grupy Eurocash marka ma już 200 marketów w 73 miastach…
Inowrocławski debiut Pizza Hut w Galerii Solnej
Należąca do EPP Galeria Solna jest pierwszą lokalizacją znanej sieci pizzerii Pizza Hut w Inowrocławiu. Najemca poszerzył ofertę food courtu centrum handlowego o bogaty wybór dań, w tym kilkanaście rodzajów pizzy. Jak wynika z danych Pizza Hut, w 2019 roku klienci…
Sfinks Polska ma już 76 restauracji Sphinx
Sfinks Polska, właściciel m.in. sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i Piwiarnia Warki, kontynuuje otwarcia nowych lokali. Ruszył właśnie kolejny Sphinx. restauracja zlokalizowana jest w Zalasewie koło Poznania. Sala konsumpcyjna Sphinxa w Zalasewie zajmuje 170 mkw. Przygotowano w niej miejsca dla…
W sieci Just GYM są już 23 lokalizacje
Koniec roku 2021 Just GYM zamyka kolejnym otwarciem. Najnowszy, 23 klub fitness uruchomiony został w Katowicach przy ul. Paderewskiego. Powierzchnia nowo otwartego obiektu to ponad 1.900 m 2 . Konsekwentna ekspansja – Realizujemy wcześniej zapowiedzianą, konsekwentną ekspansję naszej…
[BADANIE] Co drugi Polak ograniczy przedświąteczne zakupy spożywcze
Kwestia ograniczania wydatków na produkty spożywcze przed Bożym Narodzeniem wyraźnie dzieli Polaków. 45% konsumentów, odpowiadających za codzienne zakupy w swoich domach, zamierza oszczędzać. Natomiast niewiele mniej, bo 40% badanych, nie ma zamiaru z niczego rezygnować. Do tego dla 8% ankietowanych perspektywa ewentualnego zaciskania pasa…
Żabka robi kolejny krok na drodze cyfrowej transformacji
Transformacja cyfrowa jest jednym z filarów rozwoju Grupy Żabka. Firma z sukcesem realizuje jej kolejne etapy, stawiając na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania kierowane nie tylko do swoich klientów, ale także do pracowników. By zwiększyć ich zaangażowanie i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji, firma wdrożyła dostępną w chmurze…