komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Hala Koszyki jeszcze bardziej zielona
Najpopularniejszy stołeczny food hall uzyskał aktualizację ekologicznego certyfikatu BREEAM do poziomu Excellent. Tym samym Hala Koszyki znalazła się w wąskim gronie najbardziej ekologicznych budynków wielofunkcyjnych w Warszawie. Do tej pory Hala Koszyki mogła się poszczycić certyfikatem BREEAM In-Use na poziomie Very…

[WYWIAD] Grzegorz Skalski, właściciel piekarni Skalski: łączymy rolę producenta i detalisty
Do tej pory przede wszystkim byliśmy producentem, a mniej handlowcem detalicznym. W tej chwili to się równoważy, a nawet bardziej stawiamy na rozwój sieci detalicznej i przede wszystkim gastronomii w naszych lokalach. Kawiarnie bardzo dobrze sobie radzą, widzimy wzrosty sprzedaży, co, jak na nową markę, jest…

Stage Capital ogłasza przejęcie portfolio 3 centrów handlowych w Polsce
Stage Capital, europejski inwestor specjalizujący się w rynku wtórnym nieruchomości, nabył trzy centra handlowe w Polsce znajdujące się wcześniej w portfolio Pradera Central European Fund. Obiekty stanowiące przedmiot transakcji zlokalizowane są w trzech polskich miastach: Łodzi (Centrum Handlowe Pasaż Łódzki), Koninie…

Centra M1 z certyfikatami BREEAM In-Use na poziomie Outstanding i Excellent
METRO PROPERTIES zakończyło trwający około dziewięciu miesięcy proces certyfikacji BREEAM IN-USE dla wszystkich centrów handlowych M1 z wynikiem „Outstanding” w kategorii Building Management oraz „Excellent” w kategorii Asset Performance. Firma utrzymała ocenę ratingową z 2018 r. oraz podwyższyła punktację procentową w większości obszarów.…

LPP: nowy magazyn e-commerce pod Rzeszowem
Na Podkarpaciu powstanie kolejne Fulfillment Center spółki LPP. W obiekcie o powierzchni 69 000 m2 zostaną zainstalowane nowoczesne systemy informatyczne oraz automatyczna linia przenośników w strefie pakowania usprawniające realizację zamówień internetowych oraz wydajność operacyjną polskiego producenta odzieży. Nowy magazyn pozwoli na zwiększenie…

NEONET wprowadza biodegradowalne torby
Sieć elektromarketów NEONET wdrożyła we wszystkich swoich sklepach biodegradowalne i kompostowalne torby, które wykonane są w 100% z kompostowanego biopolimeru. Na podstawie danych zebranych przez firmę, wynika, że zastąpienie foliowych reklamówek ekologicznymi torbami, zmniejszy zużycie plastiku o 6,5 tony w skali roku. Czas rozkładu plastikowych…

Grupa Muszkieterów: ponad 13 procent wzrostu obrotów
Grupa Muszkieterów, zrzeszająca niezależnych przedsiębiorców pod szyldami sieci Intermarché i Bricomarché, wypracowała w 2021 roku ponad 13 proc. wzrost obrotów. Wyniki sprzedaży supermarketów zarządzanych przez Muszkieterów wyniosły łącznie blisko 8,9 miliardów złotych – to o ponad miliard więcej niż w 2020 roku.…

MAX Premium Burgers ma w Polsce już 15 restauracji
Najnowsza restauracja MAX Premium Burgers ruszyła w Płocku. Jest ona zlokalizowana przy ul. Wyszogrodzkiej 120, w sąsiedztwie Leroy Merlin. To budynek o szarej fasadzie charakterystycznej dla tej szwedzkiej sieci. Wystrój wnętrza ma stonowany skandynawski charakter z dominacją szarości, jednak dzięki dużym powierzchniom z naturalnego drewna…

[BADANIE] Deloitte: niespełna 30 proc. produktów taniej podczas noworocznych wyprzedaży
Czy na początku tego roku klienci mogą znaleźć atrakcyjne oferty na noworocznych wyprzedażach? Jak pokazuje kolejna edycja „Świątecznego Barometru Cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia 2022 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2021 roku, wyniósł 4,3…

Kaufland otwiera drugi market w Radomiu
Otwarcie nowego marketu Kaufland w Radomiu przy ul. Sycyńskiej, zaplanowano na 20 stycznia. To już druga inwestycja zrealizowana w tym mieście przez detalistę, a także 231. sklep sieci Kaufland w Polsce. W obiekcie zastosowano wiele rozwiązań, które zapewnią klientom najwyższy komfort zakupów. Do dyspozycji zmotoryzowanych…

InPost: sztuczna inteligencja wesprze infolinię dla klientów
InPost uruchomił Voicebot o imieniu Mat. Jest to zaawansowana technologicznie platforma systemowa, która trafnie rozpoznaje z jakim tematem klient dzwoni i udziela odpowiedzi. Mat dzięki warstwie sztucznej inteligencji potrafi odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę rosnącej ilości…

[WYWIAD] Mirosław Huczek, TEDi: nasz plan na 2022 rok to ekspansja, ekspansja i jeszcze raz ekspansja
Chcemy się nadal rozwijać na polskim rynku, pozyskujemy nowe lokalizacje i jesteśmy zainteresowani współpracą z wynajmującymi powierzchnie handlowe we wszystkich regionach Polski. Wszystkie centralne aglomeracje handlowe z odpowiednim napływem klientów są interesujące dla naszych celów ekspansyjnych, w szczególności parki handlowe. Nasz plan…