komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Grupa CCC jako pierwsza firma z Polski w rankingu Circulytics
Działania Grupy CCC mające na celu transformację firmy w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym, zostały poddane analizie w prestiżowym, międzynarodowym ratingu Circulytics. Ocenia on zaangażowanie i efektywność spółek w dążeniach do bardziej cyrkularnego modelu biznesowego, a jednocześnie wskazuje potrzeby i obszary do doskonalenia. Grupa CCC uzyskała…

Drogeria DM już niebawem w parku Galaktyka
Wrocławski park handlowy Galaktyka spodziewa się w najbliższym czasie nowego, dużego najemcy drogeryjnego, dla którego będzie to jedna z pierwszych lokalizacji w Polsce. Umowa najmu została już podpisana. Napollo, czyli właściciel Galaktyki, w niedługim czasie spodziewa się nowego dużego najemcy drogeryjnego,…

Allegro rozszerza komercyjnie usługę fulfillment
Allegro uruchamia komercyjnie usługę , która polega na przechowywaniu towarów oraz pakowaniu i nadawaniu przesyłek, a także obsłudze zwrotów.We wrześniu 2021 roku Allegro rozpoczęło pilotaż fulfillmentu dla około 30 firm. Allegro we wrześniu ubiegłego roku uruchomiło One Fulfillment by Allegro. W pilotażu nowej usługi…

[RAPORT] Generacja Z i Millennialsi coraz częściej omijają tradycyjne kanały sprzedaży detalicznej
Konsumenci należący do Generacji Z i Millennialsi są obecnie bardziej skłonni do zamawiania produktów bezpośrednio od marek, a 72% wszystkich respondentów wróci do zakupów w sklepach stacjonarnych po ustąpieniu pandemii – wzrost z 60%, jakie miało miejsce przed COVID. Tak wynika z nowego raportu Capgemini Research Institute, który ujawnia długofalowy…

Krakowiacy mogą już kupować na Barbora.pl
Barbora nie zwalnia tempa. Marka zyskała już zaufanie ponad 34 tys. aktywnych klientów w Polsce, a od dziś zakupy w internetowym sklepie spożywczym mogą robić również mieszkańcy Krakowa. Po niedawnym otwarciu centrum dystrybucyjnego w Katowicach o powierzchni około 3000 mkw. i uruchomieniu sprzedaży dla…

[ANALIZA] C&W: klient chce spersonalizowanej oferty
Jeszcze pod koniec 2021 roku, w centrach handlowych panowała radość i entuzjazm. Brak widma locdownu, wypełnione okazje typu Black Friday oraz perspektywa Świąt to obietnica satysfakcjonujących obrotów. Co należy robić aby kontynuować dobry trend wzrostowy, jak będzie wyglądać sytuacja w kolejnych miesiącach?…

Paulina Krasnopolska potrzebuje naszej energii
Dobra energia i promienny uśmiech – to zapewne pierwsze skojarzenia, które ma wielu z nas, gdy myślimy o Paulinie Krasnopolskiej. Przez lata była dobrym duchem wielu zespołów i projektów, które dzięki jej energii zyskiwały nowy wymiar. Dzisiaj Paulina potrzebuje takiej energii od nas. Od dwóch…

NEINVER jako pierwszy w Polsce zdobywa certyfikaty przystępności AIS
NEINVER, drugi największy operator centrów outlet w Europie, uzyskał certyfikaty dostępności usług AIS dla pięciu obiektów sieci FACTORY oraz parku handlowego Futura. Centra jako pierwsze w branży centrów handlowych w Polsce uzyskały ten certyfikat dostępności. To dowód na zaangażowanie spółki w tworzenie…

[WYWIAD] Przemysław Ladra, x-kom: plan minimum na rynkach zagranicznych na 2022 rok to wzrost o 100 proc.
Plan minimum spółki x-kom.de na 2022 rok to wzrost o 100%, ale jak zwykle skupiamy się na tym ambitniejszym celu, czyli aby powtórzyć 200 proc. wzrostu z 2021 roku. Do końca pierwszego kwartału podejmiemy także decyzję o wejściu na nowe rynki, które uruchomimy maksymalnie…

Postępy na budowie kompleksu handlowego przy Nowohuckiej w Krakowie
Designer Outlet oraz dwa parki handlowe Atut – przy ulicy Nowohuckiej w Krakowie rośnie kompleks typu mixed-use. Inwestor – spółka KG Group zadeklarował również znaczącą przebudowę układu drogowego w okolicy ul. Nowohuckiej. – To bardzo duża inwestycja, której celem jest usprawnienie…

Wojciech Buczkowski, Komputronik: W lipcu koniec restrukturyzacji
Wyniki jakie osiągnęliśmy w ostatnim kwartale były bardzo dobre. Jestem przekonany, że wyniki jakie przedstawimy w kolejnym raporcie finansowym potwierdzą, że cały czas utrzymujemy się na fali wznoszącej.Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik. Nowy rok marka Komputronik rozpoczyna bardzo dobrze.…

CDRL zwiększa sprzedaż
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale 2021 r. wygenerowała 116,3 mln zł przychodów w obu markach – jest to ponad 12 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco, Grupa CDRL wygenerowała 439,7 mln zł, czyli…