komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Piotr Niemiec, Gastromall Group: w każdym obszarze kosztów szukamy teraz oszczędności
Obecnie mamy taką samą liczbę lokalizacji co przed pandemią. Prowadzimy sieć 88 lokali. Niestety do dziś nie odbudowaliśmy sprzedaży kwotowej sprzed pandemii, nawet mimo podniesienia cen. W tej chwili podpisując umowę, takim podstawowym zapisem, który jest dla nas niezbędny, jest przedwczesna już…
Designer Outlet Gdańsk ma pierwszy i jedyny BOSS Outlet na Pomorzu
Marka BOSS, znana z doskonałego krawiectwa i znakomitej jakości, otworzyła w Designer Outlet Gdańsk pierwszy i jedyny w północnej Polsce salon BOSS Outlet. Pierwszy na Pomorzu outletowy salon marki BOSS to aż 320 mkw. powierzchni otwartej. We wnętrzu zaprojektowanym wg nowego konceptu handlowego marki, klienci…
Cezary Kożon,Spyrosoft eCommerce: Dyrektywa Omnibus wyzwaniem dla rynku e-commerce
Aktualnym wyzwaniem dla rynku e-commerce będzie wg Cezarego Kożona, nowego prezesa Spyrosoft eCommerce, wdrożenie dyrektywy Omnibus w krajach Unii Europejskiej, która weszła w życie 28 maja 2022 r. Dyrektywa ukróci promocje, które wprowadzają konsumentów w błąd, ponieważ sklepy internetowe będą zmuszone…
Martes Sport stawia na marki własne
Ponad 25-letnie doświadczenie Grupy Kapitałowej Martes Sport, rozwinięta sieć sklepów stacjonarnych w Polsce i za granicą oraz funkcjonujące w 5 krajach sklepy internetowe to tylko część aspektów, które przesądziły o ugruntowanej pozycji na rynku w Europie Środkowo-Wschodniej. Siłę firmy wzmacnia także produkcja i dystrybucja marek własnych,…
W Avenidzie Poznań otworzył się pierwszy w Wielkopolsce Butik Cyrkularny
Avenida Poznań kontynuuje strategię poszerzania marek. Do grona najemców dołączył wyjątkowy sklep – Butik Cyrkularny, szturmem podbijający serca fashionistek w całej Polsce, którym bliska jest ekologia i idea less waste. To pierwszy punkt stacjonarny konceptu Ubrania do Oddania w Wielkopolsce. Butiki Cyrkularne…
Kaufland modernizuje swoje sklepy
Sklep Kaufland w Brodnicy przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele udogodnień ułatwiających klientom dokonywanie zakupów. W placówce pojawiła się m.in. Strefa Świadomego Odżywiania, kasy samoobsługowe, odnowiony punkt informacji klienta oraz automat do przyjmowania kaucjonowanych szklanych butelek. Dla osób, które odwiedzą zmodernizowany…
Carrefour i InPost nawiązały współpracę, która przyspieszy rozwój m-commerce w Polsce
InPost – lider nowoczesnych usług logistycznych oraz Carrefour – największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce rozpoczęły współpracę w zakresie usług mobile commerce. Dzięki nawiązanemu partnerstwu polscy konsumenci zrobią zakupy spożywcze w Carrefour za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost Fresh oraz otrzymają je dostawą…
LPP startuje z nową kampanią edukacyjną na temat pielęgnacji odzieży
Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie, jednak jak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. Tymczasem, jak potwierdzają eksperci, świadome…
Ponad 43 tys. dowodów najwyższej jakości Lancerto
Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie. Od momentu powstania…
NEONET nie zwalnia z rozwojem
Z początkiem czerwca sieć NEONET otworzyła swój pierwszy punkt w Jabłonnie oraz uruchamia relokowany sklep w Jastrzębiu-Zdrój. Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy obecnie niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl. Otwarcie punktu w Jabłonnie oraz nowego salonu w Jastrzębiu-Zdrój…
[RAPORT] Deloitte: Personalizacja napędza satysfakcję klienta
Co trzeci klient oczekuje spersonalizowanego podejścia, a uzyskanie takiej usługi ma zdaniem przedstawicieli centrów obsługi większy wpływ na satysfakcję niż czas potrzebny na rozwiązanie problemu – wynika z raportu Customer Service Excellence 2022, przygotowanego przez firmę consultingową Deloitte Digital. Respondenci najczęściej wskazują…
Otwarcie Takko Fashion w Knurowie i Koszalinie
Takko Fashion intensywnie się rozwija i otwiera nowe salony. Już w najbliższych dniach na modowej mapie Polski pojawią się dwa nowe sklepy – w Knurowie i Koszalinie. Od czwartku do soboty w Knurowie oraz od piątku do soboty w Vendo Park w Koszalinie, klienci odwiedzający nowe salony Takko…




