[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Szczecin został pierwszym miastem, w którym Koku Sushi podpisało umowę z franczyzobiorcą na wyłączność. Oznacza to, że zyskał on gwarancję bycia jedynym partnerem sieci w tej lokalizacji. Obecnie rozmowy na temat multifranczyzy trwają też w kilku kolejnych miastach. Multifranczyza to indywidualna oferta Koku Sushi, stworzona na potrzeby…
ccc.eu, najszybciej rosnąca platforma online Grupy CCC, debiutuje w Chorwacji oraz Grecji. Tym samym sklep internetowy CCC jest już obecny w 12 krajach. W Grecji wraz ze sklepem internetowym startuje również aplikacja mobilna, która działa łącznie na 8 rynkach. Uruchomienie stron lokalnych…
Rozpoczęła się budowa nowego sklepu OBI w Mysiadle k. Warszawy. To piąty w stołecznej aglomeracji i 60. w skali kraju market OBI, w którym zaplanowano wiele rozwiązań ułatwiających zakupy dla domu i ogrodu. Planowany termin zakończenia inwestycji to drugi kwartał 2022 roku. Nowy sklep…
Kolejne dwa sklepy SPAR Mini dołączyły do sieci. Nowe placówki znajdują się w Siemianowicach Śląskich, przy ul. Westerplatte 2 (157 mkw. sali sprzedaży) oraz w Nowym Targu, przy ul. Szaflarskiej 8a (110 mkw.). Obie prowadzone są przez niezależnych, polskich przedsiębiorców i oferują świeży asortyment…
Medicover buduje pozycję w branży sportowej i inwestuje w kolejne kluby fitness. We wrześniu firma stała się głównym udziałowcem sieci Just GYM i jeszcze w tym samym miesiącu dokonuje akwizycji nowych sieci – Fitarena i Quanfit. Sportowy portfel Medicover tylko w ostatnim miesiącu podwoił…
Należąca do EPP Galeria Veneda po raz kolejny wzbogaca swoją ofertę i stawia na popularny koncept off-price Grupy CCC. Nowo otwarty salon HalfPrice, proponujący różnorodny asortyment w cenach obniżonych nawet o 80%, to pierwsza i jedyna lokalizacja marki w Łomży i całym regionie. Najemca zajął…
Kingfisher, międzynarodowa Grupa branży home improvement, do której należy Castorama Polska, ogłosiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 22,2%. – Mamy za sobą bardzo dobrą pierwszą połowę roku, ze wzrostem we wszystkich naszych kategoriach i kanałach, w szczególności…
Podczas jesiennej edycji targów SCF na stoisku Mallson Polska odbyło się oficjalne podpisanie umowy najmu na salon Martes Sport w największym w mieście parku handlowym Era Park w Iławie. Sklep zajmie ok. 650 mkw. powierzchni najmu. Na zdj. Tomasz Barchański z firmy…
Answear.com, e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 proc. rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44 proc. do 17,6…
TikTok to efektywna platforma mediowa, której potencjał dostrzegają kolejne branże, w tym marki modowe. Jedną z nich jest CCC (@cccshoesbags), której filmy zostały wyświetlone w aplikacji już ponad 20 milionów razy. Zaangażowanie użytkowników platformy w treści fashion potwierdzają badania – 47% z nich…
Już 29 września nastąpi otwarcie ALDI w Mikołowie. Będzie to pierwszy sklep znanej sieci w mieście. Nowy sklep zlokalizowany będzie przy ul. Wyzwolenia 7. Poza stałym asortymentem dla mieszkańców codziennie czekać będą świeże produkty – owoce, warzywa, wypiekane na miejscu…
W 2020 roku liczba transakcji w obszarze fuzji i przejęć w branży mody i dóbr luksusowych sięgnęła 277, a to więcej niż przed pandemią – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”. Największe średnie wartości transakcji zanotowano w segmencie…