komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Katowicka stawia na ekologię i odpowiedzialność
W ciągle nowej, zaskakującej rzeczywistości, Galeria Katowicka zweryfikowała plany, zmieniła założenia, ustaliła nowe priorytety i wciąż nie zwalnia tempa. Nadal maksymalnie ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa sanitarnego klientom i pracownikom, stąd – obok rygorystycznych zasad reżimu sanitarnego – wprowadzenie procedur…
Otwarcie sklepu z modą uliczną w Bonarce
Marka odzieżowa Pitbull West Coast 19 sierpnia br. otworzyła swój najnowszy salon w krakowskiej Bonarce. To ważny adres dla tych, którzy cenią streetwear. Marka oferuje modę dla ludzi aktywnych, preferujących unikalny i wyróżniający się styl. – Marki tego nurtu, bardzo…
HalfPrice otwiera swój pierwszy sklep w Austrii
Tydzień po debiucie na Węgrzech, HalfPrice 19 sierpnia br. otwiera swój pierwszy sklep w Austrii. Pierwszy sklep w kategorii off-price został otwarty w Wiedniu, a jeszcze w tym roku marka pojawi się w dwóch kolejnych lokalizacjach w tym kraju. Należący do Grupy CCC HalfPrice rozpoczął działalność…
Perfect Light Illumination – kreator klimatu w centrach handlowych
Według badań Forrester Research nieodzownym elementem towarzyszącym szeroko pojętym decyzjom zakupowym jest, nie tylko bogata oferta handlowa, ale także atmosfera i klimat panujący w danym centrum handlowym. Ów czynnik przekłada się na ponad 70 proc. decyzji zakupowych. Istotne staje się zatem…
Nowy multibrandowy sklep w CH Platan
W Centrum Handlowym Platan w Zabrzu 21 sierpnia br. zostanie otwarty najnowszy sklep sieci Kaes. Kaes oferuje stylową odzież, obuwie i dodatki w sportowym stylu. Kaes to dynamicznie rozwijająca się polska sieć sklepów z segmentu casualowo-sportowego, oferująca odzież i obuwie w stylu athleisure dla…
Galeria Północna przyciąga rodziny z dziećmi
Galeria Północna zaplanowała cykl atrakcji dla całych rodzin. Na zakończenie wakacji w galerii odbędzie się wystawa figur stalowych, piknik z atrakcjami oraz targi zajęć dodatkowych. Białołęka jest dziś jedną z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy. Na jej obszarze nieustannie planowane są nowe…
[WYWIAD] Marek Noetzel, NEPI Rockcastle: reagujemy, gdy nasi najemcy sobie nie radzą
Naszą najważniejszą, najsilniejszą strategią marketingową i siłą jest aktywnie zarządzany mix najemców. To jest to, co przyciąga klientów do galerii. Ludzie, którzy przychodzą do galerii, to nie są tylko nasi klienci, ale klienci naszych najemców. Musimy zadbać o dobry tenant mix. Dlatego tak dużo rzeczy dzieje się w naszych…
Grupa Saller poszukuje partnerów do długotrwałej współpracy
Grupa Saller z Wrocławia poszukuje partnerów do współpracy w realizacji kolejnych inwestycji. Grupa chętnie nawiąże współpracę z deweloperami, firmami budowlanymi oraz innymi właścicielami powierzchni handlowych przeznaczonych pod najem. Grupa Saller jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE. Z przedstawicielami firmy będzie można…
Netto w miejsce Tesco w kolejnych lokalizacjach i z nowymi rozwiązaniami
Ponad 150 sklepów otwartych do końca roku – to coraz bliższy do osiągnięcia cel sieci Netto, która kontynuuje realizację ambitnego planu konwersji sklepów przejętych po Tesco. W ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć otworzyła dziewięć nowych placówek. Netto rozwija także infrastrukturę…
[BADANIE] CBRE: zakupy spożywcze nadal robimy rzadziej, ale większe
Sektor spożywczy okazał się odporny na pandemię. Z danych Euromonitor International wynika, że w 2020 roku sprzedaż w branży spożywczej spadła tylko o 0,9% rok do roku, podczas gdy całkowita sprzedaż detaliczna zmalała w tym czasie o 6,7%. Pandemia wpłynęła na sposób, w jaki Polacy realizują zakupy spożywcze.…
MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój sieci w Polsce
MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój sieci w Polsce. 18 sierpnia br. pierwszych gości przyjął 12. lokal sieci. Nowy MAX powstał w Radomiu, w al. Grzecznarowskiego 46A w Radomiu. Nowy lokal wyróżnia się architekturą i wystrojem. To budynek o szarej fasadzie charakterystycznej dla tej sieci. Wystrój wnętrza ma stonowany…
Kolejne parki handlowe od Trei na horyzoncie
Według danych JLL w I połowie 2021 r. deweloperzy oddali do użytku 242 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 43% przypadło na parki handlowe oraz centra codziennych zakupów. Deweloper Trei Real Estate Poland dostarczył w tym okresie cztery Vendo Parki w Zielonce, Myśliborzu,…