komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
MediaMarkt wspiera sprzedaż programem lojalnościowym
Mijają dwa lata od uruchomienia programu lojalnościowego w sieci MediaMarkt. Do tej pory przystąpiło do niego ponad 2,7 mln osób. Programy lojalnościowe sieci handlowych cieszą się w Polsce dużą popularnością. Dla firm są sposobem budowania relacji z klientami, którzy z kolei zyskują dodatkowe benefity. Dotychczas…
PRCH: odwiedzalność centrów handlowych w ostatnim tygodniu marca spadła o 52 proc.
PRCH przedstawiła tygodniowy raport z odwiedzalności centrów handlowych w dniach 22-28 marca. Z raportu wynika, że średnia odwiedzalność w pierwszym tygodniu od ogłoszenia ogólnopolskiego lockdownu była o 52 proc. niższa od wartości odnotowanych w odpowiednio porównywanych dniach 2019 r. Od 20 marca obowiązują ogólnopolskie obostrzenia w funkcjonowaniu…
[WYWIAD] Rafał Chrapkowicz, Pako Lorente: przepis 15ze jest karykaturalny
Pandemia tylko przyśpieszyła proces poszerzania portfolio naszych linii. Bez zmian mielibyśmy jeszcze większe spadki sprzedaży. W sumie byłaby to droga po równi pochyłej – w rozmowie s SCF News / retailnet.pl mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Zarządu, Pako Lorente. Patrzę na Pako Lorente z pewnego…
Glovo pozyskało 450 mln euro na rozwój technologiczny i poszerzenie działalności
Glovo, międzynarodowy usługodawca delivery ogłosił, że pozyskał 450 mln euro (530 mln dolarów) w ramach finansowania. Barceloński spółka przeznaczy tę kwotę na rozwój technologiczny firmy oraz poszerzanie działalności o kolejne rynki oraz rozwój tych, gdzie jest już obecny. Ostatnia seria inwestycji umacnia…
Rusza modernizacja infrastruktury wokół Designer Outlet Sosnowiec
Designer Outlet Sosnowiec rozpoczął prace budowlane. O konieczności zmodernizowania infrastruktury wokół obiektu, jak podkreśla inwestor, zdecydowały rosnąca liczba klientów i coraz większe zainteresowanie nowych marek centrum outletowym Designer Outlet Sosnowiec. Prace na dobre wystartowały w marcu i potrwają do września. Pierwszym…
[RAPORT] Wzrost e-handlu B2B szacowany jest na 70 proc.
Do końca 2027 roku wartość rynku e-handlu pomiędzy firmami osiągnie wartość 20,9 bln USD. Dla porównania, pod koniec 2019 roku było to zaledwie 12,2 bln USD – tak wynika z raportu „Kompleksowy przewodnik B2B E-commerce: Zmierzch handlu tradycyjnego. Online przejmuje…
[BADANIE] Konsumenci wybierają e-commerce na zakupy wielkanocne
Według najnowszego badania Easter Holiday Survey Europe przeprowadzonego przez AdColony aż 60 proc. osób uznaje obecnie bezpieczeństwo za kluczowy powód, dla którego robi zakupy online a nie stacjonarnie. Zdecydowanie ważniejszy od takich czynników, jak atrakcyjna cena czy wygoda korzystania z ofert. Dlatego też ponad…
Drugi sklep franczyzowy sieci Biedronka otwarty w Różyńcu
Biedronka otworzyła swoją drugą franczyzową placówkę jeszcze przed Wielkanocą. Jest to sklep w Różyńcu w województwie dolnośląskim. Jego otwarcie miało miejsce we wtorek 30 marca. Dzięki franczyzie Biedronka szerzej otwiera się na współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, najlepiej znającymi potrzeby okolicznych mieszkańców. –…
Echo Investment z mocnymi wynikami rocznymi
Dzięki zdywersyfikowanym liniom biznesowym, Echo Investment utrzymało stabilne wyniki operacyjne i finansowe. W 2020 roku spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 122 mln zł, co było efektem przekazania klientom 1 505 mieszkań, wzrostu wartości realizowanych projektów komercyjnych oraz zakończonych projektów…
Castorama przygotowana do działania w czasie lockdownu
Od soboty 27 marca br. obowiązują nowe zasady funkcjonowania sklepów budowlanych. Pomimo zamknięcia wewnętrznych powierzchni sklepowych, we wszystkich sklepach sieci Castorama można nadal łatwo i wygodnie zrobić zakupy. Wszystkie sklepy sieci Castorama działają w standardowych godzinach pracy, jedyną zmianą jest…
[WYWIAD] Sylwia Dunn, ID Logistics: zmiany w branży retail oznaczają poważne wyzwania logistyczne
Mało która firma jest w stanie samodzielnie sprostać wszystkim wymaganiom logistycznym koniecznym do prowadzenia biznesu w modelu omnichannel – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Sylwia Dunn, Business Development Director, ID Logistics. Pandemia COVID-19 oraz wprowadzane w związku z nią liczne restrykcje,…
Trzech nowych wiceprezesów w Zarządzie Grupy CCC
W związku z intensywnym rozwojem Grupy CCC, Zarząd zdecydował o powołaniu trzech nowych Wiceprezesów. Dzięki dynamicznej rozbudowie modelu omnichannel, cyfryzacji wszystkich kanałów sprzedaży oraz rozwojowi oferty produktowej, w tym zapoczątkowanym nowym formatom działalności, Grupa konsekwentnie realizuje cele strategii GO.22. Dotychczasowa…