komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Polacy wciąż nie mogą liczyć na tańsze zakupy. Analiza ponad 88 tys. cen pokazuje, że w marcu br. w sklepach było drożej średnio o blisko 24% niż rok wcześniej. Tym razem największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt, bo o przeszło 46%
„Godziny ciszy” oraz możliwość wypożyczenia plecaka z akcesoriami sensorycznymi – takie rozwiązania wprowadziło centrum handlowe Westfield Arkadia. To efekt współpracy z Fundacją SYNAPSIS, która na co dzień zajmuje się tematyką autyzmu.
Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową WOJAS S.A. w marcu 2023 roku wyniosła 25 431 tys. PLN i była wyższa o 15,2 % w stosunku do przychodów osiągniętych w marcu 2022 roku.
Credit Agricole podpisał umowę ze spółką Żabka Polska dotyczącą finansowania łańcucha dostaw w powiązaniu z celami pozafinansowymi - ESG. Dzięki takiej formule tradycyjne mechanizmy finansowe zachęcają do działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Karol Wilczko, dzięki swoim osiągnięciom i sukcesom, zostaje awansowany na stanowisko wiceprezesa zarządu KODANO S.A. Jego awans jest wyrazem uznania dla jego dotychczasowej pracy oraz ważnym krokiem w celu wzmocnienia pozycji KODANO na rynku optycznym.
Spada tempo wzrostu e-commerce. Niedawne dane GUS potwierdzają tę tendencję, pokazując, że udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży ogółem zmniejszył się z 9,5 proc. w grudniu 2022 r. do 8,3 proc. w styczniu 2023 r.
Zakończyła się przebudowa parkingu przed centrum handlowym Wrocław Fashion Outlet, znajdującym się przy ul. Granicznej. W ramach remontu liczba miejsc parkingowych powiększyła się o 150 nowych miejsc, a dodatkowo zasadzono 25 drzew.
W lutym tego roku do porftolio Lagardère Travel Retail dołączyła sieć kawiarni Costa Coffee. Nie minął jeszcze kwartał, a w nowych lokalizacjach zostały otwarte aż trzy nowe kawiarnie. Lagardère będzie stawiać na dynamiczny rozwój sieci Costa Coffee.
Zawirowania gospodarcze powodowane wydarzeniami geopolitycznymi i pandemią sprawiają, że przedstawiciele branży retail z niepokojem patrzą w najbliższą przyszłość. Obawy potęgują także spadki tempa wzrostu sprzedaży detalicznej na całym świecie.
Do grona najemców centrum handlowego Wrocław Fashion Outlet dołączyła marka Outly, specjalizująca się w sprzedaży wysokiej jakości oprawek najbardziej rozpoznawalnych, światowych brandów w outletowych cenach.
Z początkiem kwietnia 2023 Daniel Mikołajczyk został powołany na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za obszar operacyjny i marketingu w MediaMarktSaturn Polska. Wcześniej był on Dyrektorem Operacyjnym.
Przychody gastronomiczne grupy Sfinks Polska w I kwartale 2023 r. osiągnęły wartość 44,22 mln zł, co oznacza wzrost o 22,4% r/r. Na porównywalnej sieci lokali wzrost za okres od stycznia do marca wyniósł 27,9% r/r.