Interzero zadebiutuje na #scf2025fall z rozwiązaniami zrównoważonego rozwoju dla branży retail

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Stabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na bardzo niskim poziomie – w historii pomiarów gorzej było wyłącznie na początku pandemii koronawirusa, w marcu 2020 roku. Polacy szykują…
Polska marka odzieży męskiej Recman dynamicznie rozwija sieć sprzedaży. 5 listopada w samym sercu Grodziska Mazowieckiego otworzył kolejny salon. Najnowszy punkt to już 75 salon Recman w Polsce i kolejny kluczowy w regionie Aglomeracji Warszawskiej. Jego powierzchnia wynosi 64 metry…
Najlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach salonów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP postanowiło uhonorować proetyczne i proekologiczne działania młodego pokolenia projektantów, które zdaniem polskiej firmy odzieżowej…
Każdy z nas co jakiś czas porządkuje szafy w domu i każdy z nas zastanawia się co zrobić z rzeczami, których już nie potrzebujemy. Obecnie znów przyszedł taki moment – koniec lata i powrót do szkoły czy biura. Teraz, chcąc uzupełnić szafę o nowe elementy jesiennej garderoby, nie musimy…
Nowy park handlowy o powierzchni ponad 8500 mkw. (GLA) powstaje w miejscowości Mosnita. Swoim bezpośrednim zasięgiem będzie obejmował obszar, na którym mieszka ponad 320 000 osób. Zakończenie budowy nowego obiektu handlowego planowane jest na trzeci kwartał 2023 roku. Do tej pory w realizowanym…
We wrześniu marka Rituals Cosmetics świętowała otwarcie swojego 1000. sklepu na świecie. Tego samego dnia miało również miejsce otwarcie 3. sklepu marki w Poznaniu. Jednak to nie koniec ekspansji Rituals na ten rok, gdyż w listopadzie marka pojawi się aż w trzech nowych lokalizacjach –…
Oferta centrum handlowego Nowa Górna zyskała właśnie piekarnio-cukiernię. To regionalna marka, która słynie z wysokiej jakości wypieków. Więcej pieczywa i słodkości w ofercie Nowej Górnej. Centrum handlowe umacnia swoją ofertę spożywczą, sięgając przy tym po popularną markę rzemieślniczą. W obiekcie właśnie zadebiutowała…
Przychody VRG w październiku 2022 roku wyniosły 89,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7,7 proc. Od początku roku przychody wyniosły 994,9 mln zł i były wyższe o 23,6 proc. „Latem zdecydowaliśmy się na głęboką wyprzedaż i znaczne obniżenie cen, aby uniknąć obciążenia…
Designer Outlet Warszawa rozszerza ofertę biżuteryjną. Swój salon outletowy w podwarszawskim centrum otworzył producent i dystrybutor biżuterii – polska marka YES. Salon tego znanego i lubianego brandu zajmuje powierzchnię 81 mkw. Jest jednocześnie trzecim z kolei sklepem w formacie outletowym,…
5 listopada Stary Browar w Poznaniu świętuje 19. rocznicę otwarcia. Bilans ostatnich 12 miesięcy, z ciekawymi zmianami w ofercie, finalizacją inwestycji w energooszczędne technologie i nowymi projektami marketingowymi to owoce konsekwentnej realizacji długoletniej strategii rozwoju – podkreśla Magdalena Kowalak, Prezes Spółki…
W trzecim kwartale 2022 oddano w Polsce prawie 120 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Powstało 8 nowych obiektów – aż 5 z nich to parki handlowe. Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce przekroczyła 15,76 mln mkw., a najwięcej nowych budów zainicjowano…
Grupa CCC w Q3’22 (sierpień-październik) osiągnęła najwyższą w historii sprzedaż kwartalną – blisko 2,4 mld PLN (+18% rdr) – przy wysokiej bazie zeszłorocznej. Nieco ponad rok od debiutu, HalfPrice uzyskał rentowność operacyjną i wysoką rentowność EBITDA na poziomie 12,6%. Dobrą,…