komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
9 sklepów dm od debiutu w Polsce i zapowiedź mocnego, promocyjnego wejścia w kolejny rok.
9 drogerii stacjonarnych, sklep online i aplikacja, 7 charytatywnych akcji kasjerskich, ponad 150 pracowników i ponad 11 tysięcy produktów w asortymencie – dm podsumowuje minione miesiące i starannie buduje rozpoznawalność marki w Polsce. W nowym roku drogeria przywita swoich klientów aż trzema…
[BADANIE] Blisko połowa klientów wyczekuje styczniowych wyprzedaży
Okres wyprzedażowo-zakupowy wciąż trwa, jednak konsumenci równie mocno, jak w przypadku Black Friday i Cyber Monday nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według najnowszych danych, pochodzących z badania Channel Factory Festive Season 2022 – 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać…
[KOMENTARZ] Andrzej Czarnecki, Neonet: Czynsz od obrotu to przeżytek minionych czasów
Czynsz od obrotu jest zaszłością ,która przyszła do nas razem z zachodnim kapitałem lokowanym w centra handlowe, znajdując swoje miejsce w narzucanych najemcom umowach najmu. Ta kwestia się zdezaktualizowała, tak jak się zdezaktualizowało wiele innych zjawisk. – pisze Andrzej Czarnecki, Dyrektor ds. Ekspansji,…
[KOMENTARZ] Michał Ćwikliński: Nadchodzi rok ostrożnych inwestycji
Większość inwestorów, szczególnie grupa tych podmiotów, które przyjęły zasady polityki ograniczonego ryzyka, mocno uszczupliła plany zakupowe w Polsce. Inwestorzy, którzy są nadal aktywni oczekują natomiast atrakcyjnych cen już teraz, podczas gdy sprzedający nie są jeszcze gotowi na korekty – pisze Michał Ćwikliński,…
Kobiety lubią promocje – prawie 49% Polek to potwierdza
Wbrew pozorom preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią. I choć to kobiety częściej polują na promocje, to jednak ich wybory dotyczące produktów spożywczych, nie różnią się tak bardzo od tych, których dokonują mężczyźni. Barbora – internetowy sklep spożywczy, postanowiła to sprawdzić. Wyniki badania…
Amazon inwestuje w Polsce w lokalną gospodarkę, cyfryzację oraz zrównoważony rozwój
Wartość inwestycji Amazon w Polsce od 2012 roku systematycznie rośnie. Dotychczas, jak wynika z raportu niezależnej firmy konsultingowej Keystone, Amazon zainwestował nad Wisłą ponad 18,5 mld zł., co wpłynęło korzystnie na krajową gospodarkę. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe poczynione na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne,…
ALDI zamyka rok przekraczając liczbę 250 sklepów w Polsce
W czwartek 29 grudnia i w piątek 30 grudnia o godzinie 6:00 swoje progi dla klientów otworzy siedem nowych sklepów ALDI w Poznaniu, Żyrardowie, Legionowie, Krakowie, Pucku, Krośnie i Wschowie. Z okazji otwarcia sieć zaplanowała specjalne promocje sięgające nawet do 50%, ponadto w dniu…
Salon UNISONO dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Piaseczno
W odnowionym wnętrzu Centrum Handlowego Auchan Piaseczno pojawił się nowy szyld. 22 grudnia swój salon firmowy w piaseczyńskim obiekcie otworzyła polska marka UNISONO, oferująca odzież i dodatki dla kobiet. Najemca zajął lokal o powierzchni 180 mkw., co umożliwia sprzedawcom korzystne…
Medicover kończy rok jako sportowy lider na Dolnym Śląsku
W grudniu 2022 roku Medicover dokonał akwizycji klubu fitness KIKO+ zlokalizowanego w Głogowie. Po akwizycji firma posiada trzy obiekty sportowe w tym mieście, co czyni ją lokalnym liderem, a z łączną liczbą posiadanych 22 klubów fitness i siłowni na Dolnym Śląsku dołącza do wiodących podmiotów na regionalnym…
Nowe sklepy SPAR już otwarte!
Nowe sklepy SPAR w sieci już zostały otwarte – dwie placówki SPAR Mini w Pilznie (woj. małopolskie) oraz Kożuchowie (woj. lubuskie), a także format SPAR Express przy stacji benzynowej w Bysławiu (woj. kujawsko-pomorskie). SPAR Mini w Pilznie jest zlokalizowany pod adresem Rynek 11 i ma powierzchnię sprzedaży…
Kaufland testuje usługę K-Scan w wybranych marketach
We wrześniu tego roku Kaufland rozpoczął testowanie usługi K-Scan w kilku marketach na Śląsku. To nowoczesne rozwiązanie umożliwiające samodzielne skanowanie produktów zostało entuzjastycznie przyjęte przez klientów. Największym zainteresowaniem usługą cieszą się sklepy Kaufland w Katowicach. Kaufland regularnie inwestuje w rozwiązania zwiększające komfort…
[OPINIA] Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku
Szacuje się, że do 2027 roku wartość rynku e-commercew Polsce wzrośnie o 94 mld złotych. A udział w sprzedaży detalicznej będzie wynosił 17%. Konsumenci coraz chętniej kupują online, przekonują się do nowych form płatności i stawiają na wygodne doświadczenie zakupowe. Co to oznacza dla handlu…