komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Nowa szefowa działu komunikacji Auchan Retail Polska
Hanna Bernatowicz objęła stanowisko dyrektora komunikacji w Auchan Retail Polska. Będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne zgodne ze strategią Auchan 2032 wspierające transformację sieci, wizerunek przedsiębiorstwa oraz markę pracodawcy. Hanna Bernatowicz zastąpiła na tym stanowisku Dorotę Patejko, która po 25 latach pracy w Auchan…

[WYWIAD] Radosław Charubin, Multi Ice: nasze formaty wykraczają poza tradycyjne rozwiązania
Przyjęło się, że lodziarnie to biznes typowo sezonowy, jednak nasze franczyzy wykraczają poza tradycyjne rozwiązania. Od dłuższego czasu umożliwiamy Franczyzobiorcom marek „u Lodziarzy” i Lodybonano prowadzenie sprzedaży również jesienią i zimą ze specjalnym zimowym menu. Rozszerzenie oferty to szansa na dodatkowe zyski –…

Cztery nowe centra Atut już gotowe
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy m2 GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce. – Postawiliśmy…

Prace przy rozbudowie Toruń Plaza dobiegają końca
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Toruń Plaza w marcu tego roku ogłosiło start rozbudowy. Proces budowy wolnostojącego obiektu handlowego rozpoczął się na działce bezpośrednio sąsiadującej z Centrum. Nowa część Centrum to łączna powierzchnia ponad 3600 m.kw., a ST Plaza Management podpisała już umowy…

Sklep Monnari już działa w Kompleksie Handlowym Raj
Na początku listopada br., polska marka odzieżowa Monnari otworzyła swój salon w Kompleksie Handlowym Raj (Dębica). Sklep o powierzchni 180 m2 został zlokalizowany przy wejściu głównym do obiektu. Monnari to kolejna marka obok m.in.: Tatuum, Sinsay, Cotton Club, Greenpoint, Top…

Biedronka odpowiedzialnie korzysta z energii
Zużycie energii przekłada się na emisję CO2 do atmosfery, co wpływa na podwyższenie globalnej temperatury, dlatego też efektywne zużywanie energii jest dla sieci Biedronka priorytetem. Biedronka rozpoczyna właśnie dużą kampanię świadomościową kierowaną do 80 tys. swoich pracowników, której celem jest uświadomienie,…

Karuzela w Kołobrzegu już działa
Od końca października działa już 8 obiekt handlowy Karuzeli w Polsce. Centrum handlowe, wraz z otwartym już wcześniej sklepem Leroy Merlin ma powierzchnię GLA około 30 tys m kw, posiada 1000 miejsc parkingowych a całość zajmuje obszar prawie 10 ha.…

[ANALIZA] Q4 w e-commerce – na co może liczyć branża w tym roku?
Ostatni kwartał roku to dla branży e-commerce jeden z najbardziej intensywnych okresów. Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy, Mikołajki i Boże Narodzenie – to okazje, które właściciele sklepów internetowych starają się maksymalnie wykorzystać. Co roku jest to czas wyjątkowo wysokich…

Krakowska Galeria Plaza idzie do rozbiórki
Startuje rozbiórka krakowskiej Galerii Plaza, której właścicielem jest spółka deweloperska STRABAG Real Estate.Prace zakończą się w drugim kwartale 2023 roku. Rusza rozbiórka, należącej do STRABAG Real Estate, krakowskiej Galerii Plaza. Prace zostały podzielone na dwa etapy i potrwają około sześciu…

Rozbudowa Galerii Leszno z pozwoleniem na budowę
Nadchodzący rok 2023 zapowiada się okresem dynamicznego rozwoju dla Galerii Leszno. Centrum nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – w tym roku wprowadziło do swojej oferty brandy nieobecne do tej pory w mieście, jak również na bieżąco wspiera ewolucję konceptów dotychczasowych najemców.…

[WYWIAD] Katarzyna Korpak, Avenida Poznań: obserwujemy duże zainteresowanie Avenidą wśród nowych najemców
Rok 2023 zapowiada się równie intensywnie jak poprzednie lata. Oczywiście nie zwalniamy tempa i będziemy kontynuować naszą strategię, której celem jest nieustanne uatrakcyjnienie oferty dla naszych klientów, a także polepszenie warunków prowadzenia działalności dla najemców. Ponieważ obserwujemy na rynku duże…

Sieć Salonów Agata świętuje 70. urodziny
70 lat istnienia, 33 salony w całej Polsce i wybór dla każdego spośród setek producentów z Polski i zagranicy — tak prezentuje się dzisiaj wizerunek marki Agata. To jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych dystrybutorów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w kraju. Firma z okazji jubileuszu 70-lecia…