

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych,…
Obecnie można zaobserwować, że powierzchni handlowych poszukują aktywnie marki dyskontowe, sklepy meblowe i wyposażenia wnętrz, a także operatorzy sklepów spożywczych. Spodziewamy się także wzrostu zainteresowania wśród najemców krótkoterminowych. Niektórzy z nich będą regularnie się zmieniać, inni rozwiną swoją działalność…
Szansę na realizację pełni usług, w szczególności imprez urodzinowych, które stanowiły u nas 40 proc. przychodów, będziemy mieli najwcześniej we wrześniu 2021 r. Będzie to oznaczało, że w okresie 18 miesięcy od marca 2020 do września 2021, przez 10 miesięcy będziemy całkowicie zamknięci, a przez 8 miesięcy będziemy…
Przepis, który z założenia miał regulować stosunki pomiędzy korzystającymi a udostępniającymi przestrzeń w centrach handlowych podczas pierwszego lockdownu, dziś prowadzi do absurdalnego konfliktu wyniszczającego branżę handlową. Polscy przedsiębiorcy, reprezentanci firm rodzinnych, pracodawcy zapewniający bezpieczeństwo setkom tysięcy swoich pracowników, zmagają się…
Już przed okresem pandemii widocznym było, że szczególnie dwa kanały dystrybucji detalicznej – sklepy internetowe i centra typu outlet odnotowywały bardzo wyraźnie wzrosty sprzedaży. Centra VIA Outlets, w tym Wrocław Fashion Outlet, również ucierpiały podczas zamknięć i w wyniku wprowadzanych ograniczeń,…
Zgodnie z wcześniejszymi prognozami Polskiej Rady Centrów Handlowych średnia odwiedzalność obiektów handlowych w drugim tygodniu lutego 2021 roku była niższa o około 10 punktów procentowych niż w pierwszych dniach po pełnym otwarciu galerii i w dni handlowe wyniosła 76 proc. ubiegłorocznej. Odwiedzalność…
ALDI przyspiesza tempo rozwoju i planuje kolejne otwarcia w całej Polsce. Do końca 2021 roku, sklepy sieci będą dostępne w większości województw w Polsce. ALDI planuje w tym roku otwarcie około 45 sklepów oraz inwestycje w zieloną energię. Wszystkie nowo otwierane sklepy będą…
Na parkingach Galerii Carrefour w 8 polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar. Firmy planują poszerzenie współpracy o kolejne miasta, gdyż usługa cieszy się dużym…
W 2020 roku Grupa Muszkieterów, działająca na czterech europejskich rynkach, wypracowała wzrost obrotów o 2,3 proc. Obroty siedmiu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto (działające we Francji), Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady oraz Rapid Pare-Brise – a także stacji paliw wyniosły…
Należąca do EPP bełchatowska Galeria Olimpia sukcesywnie powiększa swoją propozycję handlową. Obecnie do grona najemców ulubionego centrum handlowego mieszkańców Bełchatowa i regionu dołączyła sieć drogerii Hebe, otwierając swoją pierwszą lokalizację w tym mieście. W salonie o powierzchni 349 mkw. klienci znajdą…
Mark Tefal oferująca najnowszą technologię oraz innowacyjne rozwiązania pomagające w gotowaniu, otworzyła nowy salon w Centrum Handlowym M1 Kraków. W narożnym, położonym w doskonałej lokalizacji lokalu o powierzchni ponad 220 mkw. dostępne będą wszystkie wiodące produkty oferowane przez markę Tefal w Polsce. W sklepie…
Wyraźnie dostrzegamy trend polegający na tym, że po otwarciu sklepu stacjonarnego sprzedaż e-commerce w danym mieście czy regionie dynamicznie wzrasta. To są wzrosty na poziomie kilkudziesięciu do kilkuset procent dla zupełnie nowych miast – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Wirginia Gruszczyńska, marketing…