

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W kwietniu codzienne zakupy w sklepach były droższe średnio o ponad 20% rdr. Sama żywność i napoje rdr. zdrożały o nieco ponad 19%. Największy wzrost odnotowały karmy dla zwierząt – o blisko 49% rdr. Drugie w rankingu są warzywa z wynikiem prawie 36% rdr.
Zarządzana przez EPP Galeria Veneda rozszerza swoją ofertę. W ostatnim czasie łomżyńskie centrum handlowe powitało nowych najemców – marki Lee i Wrangler, Quiosque oraz Project Phoenix, Vezzi, Cloudshop i Bubu Bubble Tea.
Big Star, CCC , Deichmann, Empik, Homla, Mc Donald’s, T-Mobile i Triumph oraz Auchan, Media Markt i OBI - to marki, które uzyskały najlepsze wyniki w wewnętrznym konkursie oszczędzania energii elektrycznej, zorganizowanym przez METRO PROPERTIE
Pierwszy w Polsce hotel sieci Barceló niebawem rozpocznie działalność pod marką Barceló Hotels & Resorts. To już ostatnia część z inwestycji, realizowanych w ramach kompleksu Elektrownia Powiśle. Oznacza to zakończenie wszystkich zaplanowanych prac budowlanych
Obecnie posiadamy sieć ponad 270 stacjonarnych sklepów własnych zlokalizowanych w Polsce, Rumunii oraz Ukrainie i wciąż kontynuujemy rozwój poprzez nowe otwarcia - mówi w rozmowie z Retailnet Michał Grom, Prezes spółki Smyk SA
Action bierze udział w miesiącu Fairtrade, organizowanym przez organizację Fundację “Koalicja Sprawiedliwego Handlu – Fairtrade Polska. Jego celem jest promowanie idei polegającej na poprawie warunków życia i pracy blisko 2 mln rolników w ponad 70 krajach.
AmRest bardzo dobrze wszedł w ten rok i ma rekordowe przychody za pierwszy kwartał. Sprzedaż ukształtowała się na poziomie 621.2 mln euro. Zysk netto osiągnął wysokość 3,1 mln euro. Najlepsze wyniki AmRest odnotował w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
W minionym roku, firmy niemal wszystkich specjalizacji, od cateringu przez food trucki do restauracji zwiększyły swoje zaległości wobec banków i dostawców. Na koniec marca suma ich przeterminowanych zobowiązań przekroczyła 800 mln zł.
W związku z finalizacją głębokiej zmiany modelu biznesowego Grupy CCC oraz wejścia w kolejną fazę transformacji Grupy Modivo, Spółki powołały nowych Prezesów Zarządów, których obszary specjalizacji najlepiej odpowiadają obecnym potrzebom obu organizacji.
Do grona najemców Galerii Copernicus dołączyły marki Tarabuso oraz Dr. Konopny. Dla obu marek to pierwsze punkty sprzedaży w Toruniu. Na początku drugiego kwartału dwóch innych najemców centrum handlowego zdecydowało się na powiększenie powierzchni.
Przyjmując, że na dwukrotnie większym niemieckim rynku mamy ponad 2 tysiące drogerii, możemy szacować, że w Polsce jest możliwość osiągnięcia co najmniej połowy potencjału rynku niemieckiego - mówi Marcin Detko, Head of Expansion, Drogerie dm
Quiosque do tej pory kojarzył się z odzieżą dla kobiet. Teraz stawia na rozwój. Przejął m.in markę autorskiej biżuterii MaraSimSim, producenta obuwia i galanterii skórzanej Akardo oraz firmę Błonie - producenta kultowych polskich zegarków.