komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Bobby Burger zapowiada pracę nad 5 nowymi markami w formule dark kitchens
Sieć Bobby Burger inwestuje w nowe marki w formule dark kitchens. W początkowej fazie skorzystają obecni franczyzobiorcy, którzy prowadzą już swoje burgerownie. Jesienią 2023 roku opcja ta będzie już dostępna dla wszystkich zainteresowanych rozwojem.
SOS Wioski Dziecięce ze wsparciem galerii handlowych Klépierre
Pomaganie jest proste i można to robić przez okrągły rok. Przekonali się o tym klienci galerii handlowych Klépierre, którzy w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy uczestniczyli w wielu akcjach charytatywnych na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Rusza Shopping Center Forum 2023 Spring. Przed nami 2 dni targów, networking i after party
Już dziś, 18 kwietnia ruszają najważniejsze targi centrów handlowych w Polsce – Shopping Center Forum. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa. Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking.
Napollo inwestuje w aglomeracji warszawskiej. Powstaną tam dwa N-Parki
Magdalenka i Gołków - w tych dwóch miejscowościach pod Warszawą Napollo planuje budowę nowych N-Parków. Napollo zaprezentuje swoje projekty na SCF 2023 Spring. Eksperci Napollo będą do dyspozycji uczestników targów oraz gości na stoisku nr 100.
Kino HELIOS w nowej EMCE już działa. Uroczyste otwarcie odbyło się 6 kwietnia
W rozbudowanej galerii M EMKA w Koszalinie otwarto najnowsze kino sieci Helios. To prawdziwa gratka dla mieszkańców, którzy oprócz seansów w najwyższych standardach dźwięku i obrazu, mogą skorzystać również z udogodnień konceptu Helios Dream.
Galeria Młociny zamyka I kwartał z umowami na ponad 850 mkw.
W pierwszym kwartale br. Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, podpisała umowy z trzema nowymi najemcami. Ofertę centrum zlokalizowanego na warszawskich Bielanach wzmocnią Samsung, Żabka oraz Candy Cat.
Dwucyfrowe oszczędności energii, wody, CO₂ i gospodarowania odpadami w centrach M1
METRO PROPERTIES osiągnęło dwucyfrowe oszczędności w zużyciu wody, energii elektrycznej, emisji dwutlenku węgla i gospodarowaniu odpadami. W minionym roku firma znacząco przekroczyła zakładane cele w zarządzanych przez nią centrach M1 w Polsce.
ROS Retail Outlet Shopping: Guess Kids – trzeci salon marki w Designer Outlet Gdańsk
Moda dziecięca w outletowych cenach? W Guess Kids – nowo otwartym salonie w Designer Outlet Gdańsk klienci już mogą robić zakupy dla najmłodszych. Dzięki temu otwarciu centrum może pochwalić się pełną ofertą marki, oferowaną w 3 różnych salonach.
Grupa CCC podsumowuje ubiegły rok: 23% wzrost przychodów, silny e-commerce i sukcesywny rozwój modelu omnichannel
23% wzrost przychodów, silny e-commerce i sukcesywny rozwój modelu omnichannel – Grupa CCC podsumowuje ubiegły rok i przedstawia perspektywę na kolejne miesiące. Grupa zamknęła 2022 r. (luty’22-styczeń’23) przychodami na poziomie 9,1 mld PLN.
[WYWIAD] Michał Pękala, EPP: Elastycznie podchodzimy do najemców
Dobre wyniki centrum pozwalają nam skutecznie nawiązywać współpracę z kolejnymi markami i potwierdzają siłę obiektu na warszawskiej mapie handlowej - mówi w rozmowie z Retailnet Michał Pękala, Asset Manager w EPP, Galeria Młociny
Już jutro rusza Shopping Center Forum. 2 dni targów, networking i after party
Ruszają najważniejsze targi centrów handlowych w Polsce - Shopping Center Forum. Cyklicznie organizowane wydarzenie skupia najważniejsze firmy z branży retail. Udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 1100 uczestników, w tym ponad 400 najemców.
E.Leclerc z galerią handlową w zrewitalizowanym kompleksie handlowym w Jeleniej Górze
W samym centrum Jeleniej Góry, przy Alei Jana Pawła II 17, powstaje zmodernizowany obiekt handlowy wraz z hipermarketem E.Leclerc, sklepem Decathlon oraz galerią handlową. Za koncepcję i komercjalizację centrum odpowiada BOIG




