komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Netto otworzyło kolejnych sześć sklepów
Kolejny tydzień to kolejne otwarcia nowych sklepów Netto. 24 czerwca br. sieć otworzyła sześć placówek w miejscu dawnych sklepów Tesco. Nowe sklepy funkcjonujące we flagowym formacie Netto 3.0 znajdują się w Bielsku-Białej (woj. śląskie), Kielcach (woj. świętokrzyskie), Kolbudach (woj. pomorskie), Mosinie (woj. wielkopolskie), Sulejówku…
Salon Sinsay potroił powierzchnię w Avenidzie Poznań
Marka Sinsay właśnie zmieniła swoją dotychczasową lokalizację w centrum Avenida w Poznaniu. Po relokacji salonu na powiększonej powierzchni na klientów czeka jeszcze więcej modowych, urodowych i wnętrzarskich okazji. Na klientów Avenidy czeka niemal trzy razy większy Sinsay, który otworzył się właśnie po relokacji na poziomie…
Żabka odświeża strefę gastronomiczną
Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7,2 tys. sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to,…
Grupa Muszkieterów wspiera aktywność online właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów wspomaga właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w każdym obszarze prowadzonej działalności, także online. Na bazie wieloletniego doświadczenia, Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych Praktyk dla właścicieli sklepów Intermarché. Zebrano w niej wszystkie informacje dotyczące obsługi profilu w serwisie Facebook…
Galeria Katowicka z nowym rozwiązaniem poprawiającym bezpieczeństwo sanitarne
Galeria Katowicka wyznacza na Śląsku nowe standardy bezpieczeństwa. Zapewnienie klientom centrów handlowych bezpieczeństwa to nieprzerwanie priorytet dla właścicieli i zarządców obiektów. Galeria Katowicka sięgnęła po rozwiązania daleko wykraczające poza obowiązujące standardy, wykorzystując nowoczesną, antywirusową folię, którą pokryto najczęściej dotykane…
[WYWIAD] Tariq Al-Sakkaf, Change Lingerie: po pandemii uważniej dobieramy lokalizacje i jeszcze mocniej negocjujemy warunki najmu
Po pandemii jeszcze uważniej dobieramy lokalizacje i jeszcze mocniej negocjujemy warunki. Dla nas naturalnym miejscem lokowania sklepów są centra handlowe, natomiast atrakcyjność poszczególnych centrów uległa zmianie. Skupiamy się na poszerzaniu swojej obecności w miastach, w których już funkcjonują nasze salony, aby w pełni…
[KOMENTARZ] Krzysztof Poznański, PRCH: jesteśmy zmuszeni do wskazania nieprawidłowości na poziomie UE
Centra handlowe, stanowiące nieodłączny element polskich miast to złożony ekosystem, składający się z tysięcy firm. Są jednym z najważniejszych kanałów sprzedaży detalicznej w Polsce. Napędzają wzrost gospodarczy. Kreują popyt oraz tworzą setki tysięcy miejsc pracy. Dają możliwość działania wielu przedsiębiorstwom handlowym,…
[KOMENTARZ] Zofia Morbiato, ZPPHiU: wspólnie budujmy ekosystem zdrowych zależności
Stoimy dziś w przededniu niezwykle istotnych decyzji, które w naszym przekonaniu – przekonaniu polskich handlowców – rozpoczną wprowadzenie niezbędnych zmian systemowych w polskim handlu. To ogromna szansa na oczyszczenie ekosystemu z patologicznych zaszłości i otwarcie nowego rozdziału w relacjach pomiędzy korzystającymi a udostępniającymi przestrzeń…
Carrefour planuje wyjście z Polski?
Francuska prasa donosi, że Grupa Carrefour przymierza się do sprzedaży sieci sklepów w Polsce. Jak informuje magazyn Challenges, Grupa od kilku miesięcy szuka nabywcy swoich nieruchomości w Polsce. Biuro Prasowe Carrefour Polska dementuje jednak informacje o jakichkolwiek decyzjach sprzedaży aktywów. Challenges…
Przemysław Lutkiewicz komentuje wyniki LPP: pierwszy kwartał napawa nas optymizmem
Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie blisko 2,4 mld zł przychodów, osiągając 99 proc. wzrost r Na ten wynik wpływ miały…
LPP podsumowuje I kw. 2021 r.: wzrost przychodów i powierzchni
Na koniec I kw. 2021/22 Grupa LPP SA posiadała 1 917 sklepów stacjonarnych w 25 krajach o łącznej powierzchni 1 511,7 tys. mkw. Poza granicami Polski znajdowało się 1 036 sklepów (927,4 tys. mkw). Łączna powierzchnia handlowa w porównaniu z I kwartałem…
CCC: 5 mln użytkowników aplikacji mobilnej
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego…