

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów. 15 lipca sieć powiększyła się o siedem placówek, w tym sześć takich, które powstały w miejsce Tesco. Zadebiutowała w Kłaju, Kowalach i Radziejowie, z kolei w Kielcach, Łodzi, Żorach i Poznaniu otworzyła kolejne sklepy, poszerzając zasięg…
Metro Properties rozszerzyło portfolio najemców krakowskiego centrum M1, wprowadzając sklep marki HalfPrice. Nowoczesny koncept kategorii off-price uzupełni ofertę mody, obuwia, kosmetyków, zabawek i artykułów dla domu. HalfPrice w centrum M1 w Krakowie zajęło powierzchnię 1385 m² w głównym pasażu…
Rosnąca liczba szczepień pozwala sektorowi handlowemu złapać oddech. Sklepy stacjonarne działają z limitami dotyczącymi jedynie liczby klientów w lokalach. Chociaż polski rynek handlowy wciąż boryka się z konsekwencjami COVID-19, prognozy dla Polski na tle Europy wyglądają korzystnie – wynika…
Położenie galerii handlowej w centrum miasta to szereg korzyści dla biznesu, ale także odpowiedzialność. Stary Browar angażuje się w kreowanie przyjaznej miejskiej przestrzeni, m.in. poprzez realizację ambitnych inwestycji, jak nowy miejski plac przy ul. Ratajczaka. O tym, jak czerpać z potencjału tak wyjątkowej lokalizacji…
W lipcu br. sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła sklep w Nowym Mieście Lubawskim, debiutując tym samym w województwie warmińsko-mazurskim. Jednocześnie liczba pracowników sieci w Polsce przekroczy 2000 osób. Market zlokalizowany jest w pawilonie handlowym przy ul. Grunwaldzkiej 19. Action oferuje szeroki, często…
Sieć SPAR zakończyła rebranding kolejnych dwóch supermarketów. Tym razem w Poznaniu i Gdańsku. Już tylko 3 placówki pozostały do zmiany logo. Sklep w Poznaniu przy ul. Hetmańskiej jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Green Point i jest prowadzony przez partnera detalicznego. Sala sprzedaży ma powierzchnię 760…
W 2020 r. internetowa sprzedaż detaliczna wyniosła 4,28 bln USD (3,35 bln USD w 2019) . Wg prognoz w 2021 roku światowa branża e-commerce wzrośnie o kolejne 14,3%, m.in. za sprawą zmieniających się zwyczajów zakupowych oraz rozwoju technologii, a zwłaszcza coraz większej popularności rozwiązań mobilnych.…
Pandemia wymusiła zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupujemy online i wybieramy się na większe zakupy, żeby ograniczyć liczbę wizyt w sklepach. Liczymy też na powrót niedziel handlowych. Obecnie aż 55 proc. osób chciałoby robić zakupy w niedzielę, w tym co trzecia jest zdecydowanie za tym…
Amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze. Podążając za trendami w branży mody, marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Elegancki butik oferuje najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear – obie zostały…
Wkrótce w Galerii Gniezno swój salon otworzy jedna z największych sieci drogeryjnych w Polsce. Otwarcie sklepu Rossmann zaplanowano na 16 lipca. Otwarcie nowej drogerii w Galerii Gniezno to, jak informuje zarząd obiektu, sukcesywne wypełnianie misji centrum handlowego, która opiera się na stałym…
W Bydgoszczy, przy rondzie Toruńskim, powstał drugi w mieście i 70. w sieci sklep Leroy Merlin. Wyjątkowe strefy inspiracyjne, profesjonalna obsługa i fachowe doradztwo przeszkolonego zespołu, parking liczący w sumie blisko 800 miejsc oraz dogodna lokalizacja – to wszystko od 14 lipca czeka na klientów…
Chłopskie Jadło, jedna z sieci restauracyjnych Sfinks Polska, ponownie znalazło się na gastronomicznej mapie Bydgoszczy. Restauracja mieści się tam gdzie dawniej, tj. przy ul. Mostowej 3, jednak teraz goście zobaczą lokal po remoncie. Bydgoskie Chłopskie Jadło w nowej odsłonie jest prowadzone…